ANNULÉ – 31 mars 2020 – Curating the Anthropocene: Presenting the Planetary Predicament in Museums

Conférence ISC

Conférencière invitée : Libby Robin is a prize-winning historian for environmental ideas and former museum curator. She is Emeritus Professor at the interdisciplinary Fenner School of Environment and Society at the Australian National University, and a Fellow of the Australian Academy of Humanities. Her most recent books include The Environment: A History of the Idea (Johns Hopkins University Press, 2018) and Curating the Future: Museums, Communities and Climate Change (Routledge, 2017).

Mardi le 31 mars 2020 à 11h00

Local à venir

Prenez note que cette conférence sera en anglais